Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
NurElyzaHishamm




Great Memories at Kem Kaizen .
Monday 18 June 2012 | 07:14 | 0 comments
Assalamualaikum 
Bonjour Fellas 

hey semua 15hb 6 sampi 18hb 6 harituu kann eja pargi kem Antidadah Kebangsaan tau dekat Kem Kaizen (Pekan Nenas) Ramai sangat bayangkann laa ada banyak sekolah lebihh dari sepuluh . Sekolah dari setiap Daerah seluruh Jb . Kulaijaya Kota Tinggi Muar Majidee and banykk lagi tauu .Ramai orang banyakk ragam kann :D

Macam-ii aku dapat belajar .  chopp-chopp  ada budak lelaki ni telah menarik perhatian aku sepenuhnyaa tau . hehe At first ice-breaking . Handsome k handsome ! haha :D mula-ii dibahagikann dlm kumpulan aku takk dapat satu kumpulan dengan dia . sob sob :/ but sedih laa kan , Nthen nakk dijadikann cerita Fesi tu masukkan DIA dalam kumpulan eja sebab takde lelaki pon . Nthen aku Happy <3 okeyy ada lapan kumpulan . aku kumpulan ketiga so kitorng kena cari nama kumpulan  and Bla-bla blaa  ...

11Nations

Yes , nama tu eja yangg bagi sebab kumpulan eja ada sebelas orang kan . so tetiba terfikir kan nama tu . apa apa punn nama tu bawakk Tuah Alhamdulillah :D kitorng jadi kumpulan terbaik merangkap kumpulan yang paling banyak bintang(points) Happy sangat .  Dengan cara tu buatkan eja dgn DIA jadi lebih rapat sampai semua org cakap kitorang Couple :0 tapi diaa pun okey kann. 
tanpa tak disedari mata kitorng bertentangann andd something like ''zass'' ...
Masa masuk hutan kann DIA baik sangat . ejaa bahagia okeyy bahagia <3 mana taknya dia sanggup biarkan diri sendiri Luka kena duri pokok . ada pokok yang berduri masa nakk jalan dalam sungai kann dia suruh ejaa jalan dulu sampai tangan dia lukaa . kaki dia calar . iam so Meltingg . DIA lain sangat pendiam tapi Menarik :D
he always ask me to go first and tolong patah kan ranting-ii yang ada dekat depan aku . kalau ada pelepah-ii tu dia ketepikan <3 he makes me love him :'D

Then kitorng jadi makin rapat . Masa makan dia duduk depan eja . I love the way he is . memang dia suka tenungg org dan buatt mukaa akuu Merahh gilaa terbakar bolehh . hehe  Budakk-ii dorm eja semua cakapp ''untunglahh kann ada orgg nakk jaga diaa '' hehe .. Then tetiba diorngg cakap ''Eja Yang Punya'' . aku pelikk laa kann . Then diorng cakapp '' eceyh , tanya laa DIA '' . then aku prhatikan tame tag diaa . Wallawwehh :DD ada tuliss ''EJA YANG PUNYA '' atas nama dia .. then Fesilator tu nakk check name tag takut ada tulis yang bebukan . tapi yang pelik-nyaa diaa takk kena tahann :DD Ajaibb tauu DIA niyy . Maluu kitaaa 


Then masa nakk balik hati aku menangis , Air mata bergugurann aku takk tahu kenapaa aku sedih sangatt sebabb nakk berpisah dgn diaa tapi aku takk mampu nakk buat apa . tapi akuu sayangg sangat dekatt diaa . tapi aku Sayangg dekatt diaa sangat .. aku akan nangis bila teringat dekat dia .. dan sekarang aku menaip dalam keadaan menangis .. aku takk kuat Ya Allah . kami takk boleh bersama atas sebab tertentu .. tapi aku masihh takk boleh terima tu .. Tapi tu la hakikatnyaa :'/  


masa majlis penutup Fesilator tayangkan video and dalam video tu diiringi lagu A thousands years . mata kami bertentangan and automatiknya kitorang menyanyi lagu tu sambil mendalami mata masing-ii . dan aku nakk nagis tapi aku tahann .. akuu takk nak dia nampak aku nangis . JUst I Love Himm damnn muchh <3



Time stands still
Beauty in all she is
I will be braveI will not let anything take awayWhat’s standing in front of meEvery breathEvery hour has come to thisOne step closerI have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more
And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I love you for a thousand more

i'll love youu for thousands years . i promised that Dear .i'll take care of your name . and our memmories . But i'am hoping that you'll become mine Dear .


ME lovee You CAPITAL M H <3

Older Post | Newer Post